Thursday, March 25, 2010

It's DONE...

Ape yang "done" nye? Mungkin few people dah tau what I've done.

Yeap.. saya telah pun tender resignation to the manager. Saya ulangi sekali lagi ya. Surat perletakkan jawatan saya telah pun dihantar.

Dalam hati ni, perasaan bercampur baur la pulak. Senang hati coz bakal jaga anak-anak sendiri. No maid dan tak perlu mengharapkan bantuan orang lain. Tapi dalam pada itu, ada juga rasa takut, bimbang dan risau. Ye la, selama ni anak-anak orang lain yang asuh. Rasa macam parenting knowledge x cukup lagi. Boleh ke ni?

2 comments:

ak yuyunz said...

of course u can!

trust me, the kiddos need u much more than others.. :) i pray for u always..

ita cutevirus said...

sure u can li...
walaupun ko tak pernah jaga anak kau full time... tapi, aku rasa inilah yang terbaik.. didikan & asuhan dari ibu sendiri...
satu je ko kene ingat... PLEASE!!!! low down ur temper.... aku tau ko panas baran... tp, ngan anak jgn panas baran...