Wednesday, March 31, 2010

1 Family...


Sejak-sejak da tender resign nih terasa malas la plak nak pergi kerja. Walaupun cuma tinggal 23 ari je lagi. Hati ni asyik teringat kat bebudak. Tak sabar rasa nak tinggal bersama sebagai sebuah keluarga yg lengkap. Lengkap maksudnya Mama, Abah, Meme, Yaya dan Isy tinggal bersama-sama di dalam sebuah rumah.

Mesti ade yang hairan kan. Ape selame ni x dok serumah ke? Haha... Camni, memandang kami de masalah financial yg amat lah kritikal dan Abah nye plak keje di Kluang. Makanya, anak2 pula diasuh oleh ibu mertua ku di Simpang Renggam. Eleanor pula tinggal dan bekerja di Johor Bahru. Sedih betul...

Setelah pelbagai macam perkara yg tidak di ingini berlaku. Hatiku sudah tidak boleh tahan lagik. Lalu ku meletak jawatan.

Rancangannya lepas tender nih nak meniaga la kecik2. Nak cuba wat kuih-muih, nasi lemak, mi goreng dan hantar ke kedai2 or tumpang kat org.

Eleanor juga berharap satu ari nnt boleh jadi WAHM. Tengah cari2 ape yg leh wat secara online nih. Semoga apa yg dirancang akan diberkati.

3 comments:

Anonymous said...

memang sangat mengujakan bila boleh 'bersatu' semula as a family. good luck 2 u :)

ita cutevirus said...

li,
akan aku support apa yg ko nak buat... good luck..
bukan senang nak jadi fulltime housewife ni...

Unknown said...

eis: yup.. teramat lah teruja nya saya ni. terima kasih ye.

ita: yup... bukan senang. byk cabaran. thanks for the moral support, ta.